Astri Grupp

Astri ID

  • Mida teha, kui unustasin enda Astri ID salasõna?

    Oma salasõna vahetamiseks minesalasõna muutmise lehele. Sisesta lahtrisse sama e-maili aadress, millega varasemalt Astri ID tegid ning vajuta nuppu "Saada".

    Saadame sinu e-maili aadressile edasised juhised salasõna vahetamiseks.

  • Kuidas luua Astri ID-d?

    Astri ID loomine on imelihtne ja sul on võimalik luua seda kahel viisil:

    1. Kasutades omale meelepärast e-maili aadressi, seejärel valides salasõna ja nõustudes kasutustingimustega. Anna sellest märku klikkides selleks ettenähtud ruudukesel, seejärel ilmub sinna nõustumist kinnitav linnuke. Nüüd oled vaid paari sammu kaugusel - kliki sinisel nupul LOO ASTRI ID seejärel ava oma e-mail ning kinnita, et soovid luua Astri ID-d. 
    2. Või logides sisse juba olemasoleva Facebook'i kasutajaga. 



    Astri ID loomiseks kliki siia.

  • Kui turvatud on minu andmed, kui olen endale Astri ID loonud?

    Tagame Teie isikuandmete konfidentsiaalsuse ega edasta neid kolmandatele osapooltele. Meie teenus vastab pankade kõrgetele turvanõuetele ning järgib Eesti pankade ja Kaardikeskuse väljatöötatud seadusi. Teie krediitkaardi andmeid ei hoita Astri.ee serverites, vaid on talletatud turvaliselt panga serverisse. 

  • Kuidas ma enda andmeid muuta saan?

    Logige enda Astri ID-ga sisse ning vajutage lehe päises olevat nuppu "Minu konto".



    Ära unusta muudetud andmeid salvestada!


    NB! Meiliaadressi muutmiseks esitage päring astri@astri.ee

  • Kuidas tellida endale meelepärase keskuse uudiskiri?
    Selleks mine meelepärase keskuse kodulehele ning leia avalehel alla kerides bänner „Liitu uudiskirjaga“. Täida ankeet oma andmetega ja oledki uudiskirja saajate listis. Kui oled loonud endale Astri konto, siis on Astri.ee poolt vaikimisi valikuks määratud kõigi meie keskuste (Lõunakeskus, Pärnu Keskus, Balti Jaama Turg, Depoo, Fama Keskus ja Astri Keskus) uudiskirjad. Kõik Astri ID omanikud saavad endale vabalt valida meelepäraseid uudiskirju, toimides järgmiselt: Logi sisse oma Astri ID'ga Kliki paremal üleval lehe servas ikoonil Minu konto Vali vasakul asuvast rippmenüüst Kommunikatsiooniseaded Määra ruudukestesse, milliseid uudiskirju soovid tellida ja salvesta tehtud valikud.

Tellimine ja maksmine

  • Mis maksevõimalusi Astri.ee pakub?

    Hetkel saab Astri.ee-s tasuda järgnevate makseviisidega:

    Kuidas toimub Astri.ee-st tellimine?

    Astri e-keskus on alates 2022. aasta juunist suletud. 

    Veebist saab soetada Astri kinkekaarte.

    Kinkekaarti saab soetada nii astri.ee lehelt kui ka iga keskuse kodulehelt.

  • Mida teha, kui ma ei saanud tellimuse kinnituse e-kirja?

    Eduka tellimuse puhul tuleb Astri.ee poolt automaatne tellimuse kinnituse e-mail.

    Palun kontrolli tellimuste lehelt, kas Sinu tellimuse staatus on Makstud. Kui staatus on Makstud, on tellimusega kõik korras. Kui staatus on Maksmata, siis läks tellimusega midagi valesti ning sellisel juhul võta meiega ühendust meiliaadressil astri@astri.ee.

  • Kuidas toimib ärikliendile maksmine ülekandega?

    Astri.ee-st tellides on võimalik tasuda tellimuse eest Ärikliendil ülekandega

    • Arvega tellimiseks palun looge ettevõtte/asutuse nimele Astri ID (konto).
    • Seejärel lisage soovitud toode/tooted ostukorvi ja vaadake üle ostukorvi sisu, valige kättesaamise viis ja kinnitage tehing.
    • Ostukorvis sisestage kindlasti ettevõtte juriidilised andmed, kellele arve edastatakse.
    • Järgmisena palun endale sobiv makseviis:
      • Kui soovid kohe tasuda, siis vali vastav pangalink
      • Kui soovid ülekandega makset sooritada, siis märgi valikust „äriklient“. Tellimuse kinnitamise järel edastatakse sinu e-mailile maksenõue, mille alusel tellimuse eest ülekanne vormistada.

    Astri Internet OÜ ise ei ole kauba müüja.
    Kauba müüjaks on Partner, kes teeb Teile arve ja edastab selle koos kaubaga.


    • Palun andke märku info@astri.ee, kui olete ülekande sooritanud, et saaksime vajadusel makse siduda ja tellimuse makstuks märkida.
    • Ülekandega makseviisi valides palume Teil arvestada, et maksete kontrollimine toimub 1-3 tööpäeva jooksul.

    Ülekande info

    • Saaja nimi: Astri Internet OÜ
    • Arveldusarve number: SEB EE701010220250415228
    • Selgitus: tellimuse number kujul XXXXXXXXXXXXX-XXXX
    • Summa: tellimuse summa

    Rekvisiidid

    Astri Internet OÜ
    Ringtee 75, Tartu, 50501
    Registrikood: 12555312
    KMKR nr: EE101860262

Kohaletoimetamine

  • Milliseid kohaletoimetamise viise ma valida saan ja mis need maksavad?

    Lisainfo saamiseks palun jälgige paki teekonda vastava logistikapakkuja koduleheküljelt.

    Astri.ee-st tellides on võimalik valida järgnevate kohaletoimetamise viiside seast.

    Eesti

    Tulen ise järele 0 €

    Tellimus väljastatakse Teile ostukorvis valitud asukohas ja ajal. Lisaks tuleb Teile väljastamise kinnitus e-mailile, mis annab märku, kui tellimus on kindlalt olemas ja sellele saab järgi tulla.

    „Tulen ise järele“ valikutes on Astri Gruppi kuuluvad keskused ja turud:

    • Balti Jaama Turg Tallinnas
    • DEPOO Tallinnas
    • Lõunakeskus Tartus
    • Pärnu Keskus Pärnus
    • Astri Keskus Narvas
    • Fama Keskus Narvas

    NB! Tellimus väljastakse Sulle Astri ID alusel, milleks on unikaalne numbrikombinatsioon.
    Selle leiate siit või tellimuse kinnituse e-mailist tervitusteksti järelt.


    Pakiautomaati tellimine

    Itella SmartPOST pakiautomaat 3,49 € 

    Tellimus jõuab Sinu valitud pakiautomaati 2-3 tööpäeva jooksul alates väljastamise kinnituse saamisest emailile. Tellimuse pakiautomaati saabumisel tuleb Sinu telefoni SMS, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku uksekoodi.

    SmartPOST-i tellimust saad jälgida siit.

    Vaadake ka SmartPOST-i pakiautomaatide: 

    Omniva pakiautomaat 3,49 € 

    Tellimus jõuab Sinu valitud pakiautomaati 2-3 tööpäeva jooksul alates väljastamise kinnituse saamisest emailile. Tellimuse pakiautomaati saabumisel tuleb Sinu telefoni SMS, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku uksekoodi.

    DPD Pickup 2,79 €

    • Kui pakk on jõudnud Pickup punkti, tuleb Teile teavitus SMS-i või e-kirja teel.
    • Pakk väljastatakse PIN-koodi (selle puudumisel isikut tõendava dokumendi) alusel.

    DPD Pakub lisatasu küsimata süsinikuneutraalset pakivedu. Miks eelistada süsinikuneutraalset pakivedu, loe lähemalt siit: https://www.dpd.com/ee/et/ettev-ttest/vastutustundlikkus/

    Kulleriga kohaletoimetamine

    Kuller al. 7,90 € (ainult Eesti)

    Tellimus jõuab peale väljasaatmist Sinu valitud aadressile ostukorvis valitud ajal.

    Kullerteenust pakuvad:

    • Omniva.
    • DPD. Tellimust saab jälgida ja koheletoimetamise aega muuta Minupakk.ee keskkonnas.

    SmartKULLER al. 7,90 € (ainult Eesti)

    Tellimus jõuab Teieni järgneval päeval (v.a pühapäev ja väikesaared) peale väljasaatmist.

    Sulle saadetakse tellimuse kättetoimetamise päeva hommikul paki saabumise täpne kellaaeg SMS-teatega. Kuller helistab 15 minutit enne kohalejõudmist.

    Tellimuse kättetoimetamise täpsus on SmartKULLER teenuse puhul +/- 30 minutit. Kui esimesel korral ei õnnestu tellimust üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt Sinu soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.

     

    Läti


    Pakiautomaati tellimine

    Omniva pakiautomaat 7,90€

    Peale väljasaatmist jõuab toode Sinuni 2-3 tööpäevaga.


    Leedu

    Pakiautomaati tellimine

    Omniva pakiautomaat 8,90€
    Peale väljasaatmist jõuab toode Sinuni 2-3 tööpäevaga.


    Rahvusvaheline kuller (Soome, Läti, Leedu) al. 29.90€

    Peale väljasaatmist jõuab toode Sinuni 5-7 tööpäevaga (v.a pühapäev)

  • Kuidas toimib tasuta kohaletoimetamine?

    Tellimus tuuakse tasuta kohale juhul, kui sihtpunktiks valitakse Astri Grupi kaubanduskeskuste pakiautomaat.

  • Kas saadate tellimusi ka välisriikidesse?

    Hetkel saab tooteid tellida nii Läti kui ka Leedu pakiautomaatidesse.

    Paki tellimiseks välisriikidesse palun valige sobiv postitamise viis:

    Omniva / SmartPOST-i pakiautomaat ning sealt omale sobilik asukoht.

    Läti ja Leedu pakiautomaatidesse võtab aega 2-3 tööpäeva ja maksab al. 7,90€ / 8,90€.

  • Kuidas tellimusele kommentaar jätta?

    Mõnikord on tellimusele vaja jätta kommentaar, kui soovite arvet ettevõttele või soovite mõnda detaili täpsustada (näiteks täpsustada, mis tekst tordile lisada). Selleks palume Teil vajutada ostukorvis andmete juures viitele "Jäta kommentaar".

    Kohaletoimetamine pühade ajal

    Pühadel toimub klientide teenindamine alljärgneva graafiku alusel.

    Astri.ee soovitab: Vaata, kuidas tellida pakid ilmapostitasuta

    Itella Smartpost:

    Tutvu Smarposti pühadeaegse töögraafikuga (graafik uuendamisel)

    Omniva: 

    Tutvu Omniva pühadeaegse töögraafikuga SIIN.

    DPD:

    Tutvu DPD pühadeaegse töögraafikuga SIIN.

Tagastamine ja ümbervahetamine

  • Kuidas toimub tühistamine ja tagastamine?

    Astri e-keskus on alates 2022. aasta juunist suletud. E-poe kaudu saab soetada Astri kinkekaarte, pileteid üritustele ja omabrändi tooteid.

    Toote tagastamiseks liigu oma tellimuste vaatesse. Klõpsa soovitud tellimuse juures nupule tühista või tagasta. Seejärel ilmub kommentaari lahter, kuhu märgi tagastamise põhjus, IBAN number ning a/a omaniku nimi. Mitmeosalise tellimuse puhul märgi tagastamisele kuuluva/kuuluvate toote/toodetele vastav kogus ning kinnita valik. NB! Mitmeosalise tellimuse puhul on võimalik tagastust kliendil ise vormistada vaid esimesel korral. Järgnevatel kordadel palume ühendust võtta Astri klienditoega info@astri.ee

    NB! Kinkekaarte ja ürituste pileteid tagastada ei saa, Balta pusasid saab tagastada ainult ise kohaletoomisega aadressile Kopli 1, Tallinn (Balti jaama turg).

  • Kui ostetud toode mulle ei sobi, kas saan selle tagastada?

    Astri e-keskus on alates 2022. aasta juunist suletud. E-poe kaudu saab soetada Astri kinkekaarte, pileteid üritustele ja omabrändi tooteid.

    Toote tagastamiseks liigu oma tellimuste vaatesse. Klõpsa soovitud tellimuse juures nupule tühista või tagasta. Seejärel ilmub kommentaari lahter, kuhu märgi tagastamise põhjus, IBAN number ning a/a omaniku nimi. Mitmeosalise tellimuse puhul märgi tagastamisele kuuluva/kuuluvate toote/toodetele vastav kogus ning kinnita valik. NB! Mitmeosalise tellimuse puhul on võimalik tagastust kliendil ise vormistada vaid esimesel korral. Järgnevatel kordadel palume ühendust võtta Astri klienditoega info@astri.ee

    NB! Kinkekaarte ja ürituste pileteid tagastada ei saa, Balta pusasid saab tagastada ainult ise kohaletoomisega aadressile Kopli 1, Tallinn (Balti jaama turg). 

  • Kui olen toote tagastanud, millal saan tagasi toote eest tasutud summa?

    Astri.ee e-pood on suletud alates 2022. aasta juunikuust. 

    E-poest saab tellida veel Astri kinkekaarte, ürituste pileteid ja omabrändi tooteid. 

    Kinkekaarte ja ürituste pileteid tagastada ei saa. 

    Balta pusadele kehtib ise järeletulemise ja tagastamise tingimus (Balti jaama turg, Kopli 1, Tallinn). Kui oled toote tagasi toonud, kantakse ostusumma tagasi kontole, millelt tellimus tehti. Tagasimakse laekub umbes kahe-kolme päeva jooksul. 

  • Millised on tarbija õigused ja kohustused?

    Tarbijakaitseseadusepõhjal on Sul tarbijana õigus

    • nõuda ja saada kaupa või teenust, mis vastab nõuetele, on ohutu Sinu elule, tervisele ja varale ning mida ei ole keelatud omada ja kasutada;
    • saada pakutavate kaupade ja teenuste kohta vajalikku ja tõest teavet teadliku valiku tegemiseks ning õigeaegset teavet kauba või teenusega seotud riskide kohta;
    • Kui otsustad tellimusest taganeda, tuleb Sulle viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist Sinu makstud summa tagastada (sealhulgas postikulu, mis oled tasunud kauba kättesaamise eest). Sama aja jooksul tuleb Sul kaup müüjale tagasi saata.
      Pane tähele: 14-päevane tagastamisõigus ei kehti muu hulgas: kauba puhul, mis on valmistatud Sinu isiklikke vajadusi arvestades (nt Sinu mõõtude järgi); kauba puhul, mis on kiiresti riknev või vananev; perioodiliselt ilmuvate trükiste puhul (nt ajakirjad); audio- ja videosalvestustele ning arvutitarkvarale, juhul kui tarbija on ümbrise avanud; suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud ( nt kosmeetika, pesu, ööriided, spordipesu, isikukaitsevahendid nt maskid ja bikiinid); meelelahutus- ja reisiteenustele.
    • saada tarbijaõigus- ja tarbimisalast teavet;
    • saada nõu ja abi, kui Sinu õigusi on rikutud;
    • nõuda endale tekitatud varalise ja mittevaralise kahju hüvitamist;
    • taotleda oma huvide arvestamist ning olla oma ühingute ja liitude kaudu esindatud tarbijapoliitikat kujundavate otsuste tegemisel.
    • Kauba tagastusõigus puudub juriidilisel isikul võlaõigusseaduse §56 alusel.

    Kui oled kasutanud kaupa või teenust mittesihipäraselt, kuna kaupleja või teenusepakkuja pole Sulle andnud kauba või teenuse kohta tõest või üldse mingisugust teavet, peab müüja Sulle tekkinud kahju hüvitama. Kui kaubal ilmneb vaatamata selle õigele kasutamisele ja hooldusele puudus või ostetud teenusega on probleeme, siis pöördu lahenduse leidmiseks meie poole meiliaadressil astri@astri.ee

    Et probleeme oleks lihtsam lahendada, hoia alles kauba või teenuse ostudokumendid (ostutšekk, leping jne), mis tõendavad, et oled ostu teinud just sellest poest või teenindusettevõttest. Astri.ee iseteenindusest on võimalik näha oma ostude ajalugu ja tellimuse numbrit. Selle alusel saame Teile vajadusel kiirelt järelpäringu vormistada ja vajaliku info edastada. 

    Kindlasti ära unusta, et lisaks õigustele on Sul tarbijana ka kohustused.

    • Tutvu enne toote kasutama hakkamist sellega. Loe alati korralikult läbi kauba kasutusjuhend ja pane tähele hooldustingmärke, et saaksid kaupa sihipäraselt kasutada ega rikuks seda oskamatusest.
    • Kui oled ise hooletu ega järgi juhiseid ja toode seetõttu rikneb või puruneb, siis ei vastuta müüja ja tootja juhtunu eest ning Sul ei ole õigust näiteks defektide tasuta kõrvaldamisele.

    Info seisuga 17.12.2020 ; https://www.ttja.ee/et/tarbijale/tarbija-oigused-ja-kohustused-0

Muud küsimused

  • Kust leian Astri.ee kontaktandmed?

    Kontaktandmed

    astri@astri.ee

    Rekvisiidid

    Astri Internet OÜ
    Lääneringtee 39, Tartu, 50501
    Registrikood: 12555312
    KMKR nr: EE101860262
    a/a SEB EE701010220250415228

Kinkekaart

  • Kas kinkekaardile on võimalik raha juurde lisada?

    Kinkekaarti saab taaslaadida Astri Grupi keskuste infopunktides. Raha on võimalik juurde laadida summas 5 - 500€. Kinkekaardi väärtus saab olla maksimaalselt 500€.

    Kaardile raha juurde laadides pikeneb kinkekaardi kehtivusaeg alates juurde laadimise hetkest 365 päeva.

    Tühi kaart on taaslaetav. Mittevajaliku kaardi võite keskuse infoletile tagastada ning saame kaardile anda uue elu.

  • Kuidas saan kinkekaardi jääki kontrollida?

    Kinkekaardi saldot saate kontrollida

  • Kui kaua kehtib kinkekaart ning mis juhtub kaardiga peale kehtivusaja lõppu?
    • Kinkekaardi kehtivusaeg on 1 aasta.
    • Kui kaardil esineb kasutamata vahendeid peale 12 kuu möödumist alates ostuhetkest, siis rakendatakse kinkekaardile igakuine teenustasu (0,90 €) olemasolevate andmete säilitamiseks. Teenustasu arvestatakse maha kinkekaardil olevast jäägist, kuni kaardi kolme aasta täitumiseni või kinkekaardi nullimise hetkeni. 
    • Kinkekaarti ei saa pikendada enne, kui kinkekaart on aegunud.
    • Kinkekaardi juurdelaadimiseks on kehtestatud minimaalne summa 5€. Kinkekaardi koguväärtus saab olla maksimaalselt 500€.
    • Kinkekaarti pikendatakse 1 kuuks, seejärel on kinkekaart suletud. 
    • Kui kinkekaarti ei ole 3 aasta jooksul ära kasutatud ega kinkekaardi kehtivusaega pikendatud, kuid kinkekaardil esineb vabu vahendeid, siis annulleeritakse kinkekaart täies mahus.
    • Suletud kaarti ei aktiveerita ega vahetata rahaliste vahendite/uue kinkekaardi vastu.

      Mida teha seisma jäänud marginaalse väärtusega kinkekaardiga või null saldoga kinkekaardiga?
    • Astri kinkekaarti on võimalik taaslaadida ja siis pikeneb kinkekaardi kehtivusaeg 365 päeva.
    • Kingi oma kinkekaardile uus elu: toimeta taaskasutatav kinkekaart keskuse infopunkti annetuskasti ja suuna kinkekaart taaskasutusse.
  • Kas saan kinkekaarti kasutada mitmes erinevas ostukohas?
    • Jah. Kui ostusumma peaks ületama kinkekaardil oleva saldo summa, saab vahe tasuda kas sularahas või pangakaardiga.
  • Mis juhtub, kui kinkekaart kaob?
    • Kaubanduskeskus ei vastuta kaardi kadumise ja sellest tuleneva kahju eest. Kinkekaarti ei vahetata rahaks ja sellega tehtud tehingute tühistamisel ei saa rahalist tagastust vormistada.

      Kinkekaardiga soetatud kauba tagastamiseks palume pöörduda vastavasse kauplusesse ning võimalusel kaup ümber vahetada.

      Kinkekaart, mis on seotud Teie Astri ID'ga avab võimaluse kaardi kaotamisel tuvastada kaardi õige omanik ning see vajadusel taastada. Astri ID alla seo oma kinkekaart siin.
  • Kas osta mitu kinkekaarti või üks?
    • Edasi kinkimiseks soovitame mitme väikese väärtusega kaardi asemel osta üks suuremas summas kinkekaart. Väga mitmetes ostukohtades ei lase kaupluste kassasüsteemid lahutada arveid mitme pangakaardi vahel ja seega ei lase need ühte ostu sooritades lisada mitut kinkekaarti.
  • Kus kinkekaart ei kehti?
      • Kinkekaart ei kehti Lõunakeskuse infopunktis, Baltest Mööblis, Olympic Casino mängusaalis, COOP pangakontoris, Tavid Kuld & Valuutas, Evelatuses, IKEA-s, LIDL-is ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal. 
      • Kinkekaarti ei kehti Pärnu Keskuse infoletis, mündimasinates ega erinevaid teenuseid ning tooteid pakkuvates automaatides.
      • Kinkekaartei kehti Astri Keskuse infoletis, Apothekas, Pepcos, mobiiltelefonide aksessuaaride müügipunktis, Evelatuses, kindlustus- ja pangakontorites, Valuutavahetuses, Charlot kaupluses, kellassepa esinduses ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal.
      • Kinkekaart ei kehtiFama Keskuse infoletis,Charlot'i ja Apotheka kaupluses, kindlustus- ja pangakontorites, Valuutavahetuses, STV klienditeeninduses, Hesburgeris ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal.
      • Kinkekaart ei kehtiBalti Jaama Turul ega Keskturul.
      Astri Kinkekaarti ei saa kasutada alates 21.06.2022 Astri.ee's ostude eest tasumiseks.
  • Kus kinkekaart kehtib?
      • Kinkekaart kehtib kõigis Astri Grupi keskustes: Lõunakeskuses, Pärnu keskuses, Astri Keskuses, Fama Keskuses.

        Lõunakeskus:

        • Kinkekaart kehtib Lõunakeskuses ja Lõunakeskuse Hawaii Expressis, Askos, Sotkas, Handymannis, Jahipaunas, Mileedi lille -ja interjöörikeskuses, Apollo kinos, Bauhofis, KFC-s ning McDonald´sis. 

        Pärnu Keskus:

        • Kinkekaart kehtib kõigis Pärnu Keskuse ostukohtades ja Apollo kinos.

        Astri Keskus:

        • Kinkekaart kehtib kõigis Astri Keskuse ostukohtades ja Apollo kinos

        Fama Keskus:

        • Kinkekaart kehtib kõigis Fama Keskuse ostukohtades.
  • Kas kinkekaardiga on võimalik tasuda toidupoodides?

    Jah, kinkekaardiga on võimalik tasuda kõigis toidukauplustes. Lisaks sellele ka Rimi iseteeninduskassades.

  • Kas saan aegunud kinkekaarti kasutada?

    Aegunud kinkekaartide pikendamiseks kirjutage:

    Lõunakeskus lounakeskus@astri.ee

    Pärnu Keskus parnukeskus@astri.ee

    Astri Keskus astrikeskus@astri.ee

    Fama Keskus famakeskus@astri.ee


    Kirjas palume märkida aegunud kinkekaartidel olevad 16-kohalised numbrid ning aegumise kuupäev. Võtame Sinuga ühendust 1-2 tööpäeva jooksul.

    Aegunud kinkekaardiga võid pöörduda ka ükskõik millisesse Astri Grupi keskuse infopunkti.

  • Kuidas saan kinkekaarte arvega tellida?

    Kui soovid soetada kinkekaarte ettevõttele ja tasuda maksenõude alusel, siis palun toimi järgnevalt:

    • Esita kinkekaartide tellimus meie veebipoes ning makseviisiks vali "ülekandega".
    • Kaardid saab kätte keskuse infopunktist pärast arve laekumisest teada saamist.
    • Palume eelnevalt kirjalikult teavitada inimese nimi, kes kaartidele järgi tuleb ning kuupäev, et kaardid saaksid õigeks ajaks valmis prinditud. Samuti on võimalik kinkekaarte tellida pakiautomaati või kulleriga.

Üüripinnad Astri Grupi keskustes

  • Kuidas müügipinda üürida?

    Müügipinna üürimiseks saada täpsem pinna soov vastavale meiliaadressile:

      • Lõunakeskus — marju@astri.ee
      • Pärnu Keskus — marju@astri.ee
      • Fama Keskus — tarmo@astri.ee
      • Astri Keskus — tarmo@astri.ee
      • DEPOO — baltijaamaturg@astri.ee
      • Balti Jaama Turgbaltijaamaturg@astri.ee

    Kindlasti palume kirjas mainida, milliste tootegruppide ja kaubamärkide jaoks ning kui suurt pinda otsitakse, lisaks palume lisada oma kontaktandmed.

  • Kuidas saab ühendust keskuste juhatusega?

    Keskuste juhatusega on võimalik ühendust saada, kirjutades vastavale meiliaadressile:

    • Lõunakeskus - lounakeskus@astri.ee
    • Pärnu Keskus - parnukeskus@astri.ee
    • Astri Keskus - astrikeskus@astri.ee
    • Fama Keskus - famakeskus@astri.ee
    • DEPOO - depoo@astri.ee
    • Balti Jaama Turg - baltijaamaturg@astri.ee
    • Keskturg - keskturg@astri.ee
  • Kas on võimalik rentida ka büroopinda?
    • Fama Keskus Narvas annab üürile kaasaegse siseviimistluse ja kliimaseadmetega varustatud büroopinnad Fama Keskuse büroomajas 3. ja 4. korrusel.

      • 3.korrusel suurusega: 34 m2.
      • 4. korrusel suurustega: 46 m2, 87 m2.

      Lisaks büroopindadele suur välis- ja maa-alune parkla.
      Kaasaegsed büroopinnad Narva südames on suurepäraseks töökeskkonnaks nii ettevõtte töötajatele kui ka külastamiseks klientidele.

      Huvi korral kirjuta meiliaadressile famakeskus@astri.ee

Meediale

Astri keskus

Astri keskus

Kinkekaart

  • Kas kinkekaardile on võimalik raha juurde lisada?

    Kinkekaarti saab taaslaadida Astri Grupi keskuste infopunktides. Raha on võimalik juurde laadida summas 5 - 500€. Kinkekaardi väärtus saab olla maksimaalselt 500€.

    Kaardile raha juurde laadides pikeneb kinkekaardi kehtivusaeg alates juurde laadimise hetkest 365 päeva.

    Tühi kaart on taaslaetav. Mittevajaliku kaardi võite keskuse infoletile tagastada ning saame kaardile anda uue elu.

  • Kuidas saan kinkekaardi jääki kontrollida?

    Kinkekaardi saldot saate kontrollida

    • keskuste infopunktides,
    • keskuste iseteeninduskioskites.
  • Kui kaua kehtib kinkekaart ning mis juhtub kaardiga peale kehtivusaja lõppu?
    • Kinkekaardi kehtivusaeg on 1 aasta.
    • Kui kaardil esineb kasutamata vahendeid peale 12 kuu möödumist alates ostuhetkest, siis rakendatakse kinkekaardile igakuine teenustasu (0,90 €) olemasolevate andmete säilitamiseks. Teenustasu arvestatakse maha kinkekaardil olevast jäägist, kuni kaardi kolme aasta täitumiseni või kinkekaardi nullimise hetkeni. 
    • Kinkekaarti ei saa pikendada enne, kui kinkekaart on aegunud.
    • Kinkekaardi juurdelaadimiseks on kehtestatud minimaalne summa 5€. Kinkekaardi koguväärtus saab olla maksimaalselt 500€.
    • Kinkekaarti pikendatakse 1 kuuks, seejärel on kinkekaart suletud. 
    • Kui kinkekaarti ei ole 3 aasta jooksul ära kasutatud ega kinkekaardi kehtivusaega pikendatud, kuid kinkekaardil esineb vabu vahendeid, siis annulleeritakse kinkekaart täies mahus.
    • Suletud kaarti ei aktiveerita ega vahetata rahaliste vahendite/uue kinkekaardi vastu.

      Mida teha seisma jäänud marginaalse väärtusega kinkekaardiga või null saldoga kinkekaardiga?
    • Astri kinkekaarti on võimalik taaslaadida ja siis pikeneb kinkekaardi kehtivusaeg 365 päeva.
    • Kingi oma kinkekaardile uus elu: toimeta taaskasutatav kinkekaart keskuse infopunkti annetuskasti ja suuna kinkekaart taaskasutusse.
  • Kas saan kinkekaarti kasutada mitmes erinevas ostukohas?

    Jah. Kui ostusumma peaks ületama kinkekaardil oleva saldo summa, saab vahe tasuda kas sularahas või pangakaardiga.

  • Mis juhtub, kui kinkekaart kaob?

    Kaubanduskeskus ei vastuta kaardi kadumise ja sellest tuleneva kahju eest. Kinkekaarti ei vahetata rahaks ja sellega tehtud tehingute tühistamisel ei saa rahalist tagastust vormistada.

    Kinkekaardiga soetatud kauba tagastamiseks palume pöörduda vastavasse kauplusesse ning võimalusel kaup ümber vahetada.

    Kinkekaart, mis on seotud Teie Astri ID'ga avab võimaluse kaardi kaotamisel tuvastada kaardi õige omanik ning see vajadusel taastada. Astri ID alla seo oma kinkekaart siin.

  • Kas osta mitu kinkekaarti või üks?

    Edasi kinkimiseks soovitame mitme väikese väärtusega kaardi asemel osta üks suuremas summas kinkekaart. Väga mitmetes ostukohtades ei lase kaupluste kassasüsteemid lahutada arveid mitme pangakaardi vahel ja seega ei lase need ühte ostu sooritades lisada mitut kinkekaarti.

  • Kus kinkekaart ei kehti?
    • Kinkekaart ei kehti Lõunakeskuse infopunktis, Baltest Mööblis, Olympic Casino mängusaalis, COOP pangakontoris, Tavid Kuld & Valuutas, Evelatuses, IKEA-s, LIDL-is ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal. 
    • Kinkekaarti ei kehti Pärnu Keskuse infoletis, mündimasinates ega erinevaid teenuseid ning tooteid pakkuvates automaatides.
    • Kinkekaartei kehti Astri Keskuse infoletis, Apothekas, Pepcos, mobiiltelefonide aksessuaaride müügipunktis, Evelatuses, kindlustus- ja pangakontorites, Valuutavahetuses, Charlot kaupluses, kellassepa esinduses ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal.
    • Kinkekaart ei kehtiFama Keskuse infoletis,Charlot'i ja Apotheka kaupluses, kindlustus- ja pangakontorites, Valuutavahetuses, STV klienditeeninduses, Hesburgeris ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal.
    • Kinkekaart ei kehtiBalti Jaama Turul ega Keskturul.

    Astri Kinkekaarti ei saa kasutada alates 21.06.2022 Astri.ee's ostude eest tasumiseks.

  • Kus kinkekaart kehtib?
    • Kinkekaart kehtib kõigis Astri Grupi keskustes: Lõunakeskuses, Pärnu keskuses, Astri Keskuses, Fama Keskuses.

      Lõunakeskus:

      • Kinkekaart kehtib Lõunakeskuses ja Lõunakeskuse Hawaii Expressis, Askos, Sotkas, Handymannis, Jahipaunas, Mileedi lille -ja interjöörikeskuses, Apollo kinos, Bauhofis, KFC-s ning McDonald´sis. 

      Pärnu Keskus:

      • Kinkekaart kehtib kõigis Pärnu Keskuse ostukohtades ja Apollo kinos.

      Astri Keskus:

      • Kinkekaart kehtib kõigis Astri Keskuse ostukohtades ja Apollo kinos

      Fama Keskus:

      • Kinkekaart kehtib kõigis Fama Keskuse ostukohtades.
  • Kas kinkekaardiga on võimalik tasuda toidupoodides?

    Jah, kinkekaardiga on võimalik tasuda kõigis toidukauplustes. Lisaks sellele ka Rimi iseteeninduskassades.

  • Kas saan aegunud kinkekaarti kasutada?

    Aegunud kinkekaartide pikendamiseks kirjutage:

    Lõunakeskus lounakeskus@astri.ee

    Pärnu Keskus parnukeskus@astri.ee

    Astri Keskus astrikeskus@astri.ee

    Fama Keskus famakeskus@astri.ee


    Kirjas palume märkida aegunud kinkekaartidel olevad 16-kohalised numbrid ning aegumise kuupäev. Teiega võetakse ühendust 1-2 tööpäeva jooksul.

    Aegunud kinkekaardiga võite pöörduda ka ükskõik millisesse Astri Grupi keskuse infopunkti.

  • Kuidas saan kinkekaarte arvega tellida?

    Kui soovite soetada kinkekaarte ettevõttele ja tasuda maksenõude alusel, siis palun toimi järgnevalt:

    • Esitage kinkekaartide tellimus meie veebipoes ning makseviisiks valige "ülekandega".
    • Kaardid saab kätte keskuse infopunktist pärast arve laekumisest teada saamist.
    • Palume eelnevalt kirjalikult teavitada inimese nimi, kes kaartidele järgi tuleb ning kuupäev, et kaardid saaksid õigeks ajaks valmis prinditud. Samuti on võimalik kinkekaarte tellida pakiautomaati või kulleriga.

Reklaamivõimalused Astri keskuses

  • Astri Keskus pakub erinevaid reklaamivõimalusi:
    • Astri Keskuse siseTV. Astri Keskuses on 12 ekraani ja LED-ekraani, millel on võimalik näidata helita reklaamklippe. Ekraanide opereerimisega tegeleb Digiekraanid OÜ, www.digiekraanid.ee
    • Keskuse infostendid ja infopunkt. Keskuses on infostendid, millel kõik partnerid saavad reklaamplakateid või kuulutusi paberil tasuta avaldada. Reklaamvoldikuid ja muid materjale, mida soovite klientidele jagada, saate jätta keskuse infopunkti.
    • Autode, näituste, reklaamtahvlite ja -bannerite eksponeerimine keskuses

    Auto eksponeerimise hinnakiri 

    • Ideaal Kosmeetika kaupluse juures, uues osas: bensiini- ja diiselmootoriga 350 €+km/kuu, elektri- ja hübriidmootoriga 250€+km/kuu
    • Aatriumi keskel vanas osas: bensiini- ja diiselmootoriga 350 €+km/kuu, elektri- ja hübriidmootoriga 250€+km/kuu
    • Toidukaupluse Selver vastas: bensiini- ja diiselmootoriga 350 €+km/kuu, elektri- ja hübriidmootoriga 250€+km/kuu
    • Teisel korrusel veeseina juures: bensiini- ja diiselmootoriga 300 €+km/kuu, elektri- ja hübriidmootoriga 200€+km/kuu
    • Teisel korrusel eskalaatori vastas: bensiini- ja diiselmootoriga 300 €+km/kuu, elektri- ja hübriidmootoriga 200€+km/kuu

    Ürituste korraldamine Astri Keskuses 

    Astri Keskus on sobilik avalike kultuuri- ja meelelahutusürituste korraldamiseks. Ruume pakume tasuta.

    Kõik reklaamid ja kujundused peavad olema eelnevalt kooskõlastatud.
    Täpsema informatsiooni ja pakkumise saamiseks kirjuta astrikeskus@astri.ee.

Mikropinnad

Fama keskus

Fama keskus

  • Kus kehtib Astri kinkekaart?

    Astri Kinkekaart kehtib nii Fama Keskuses (vt. allpool erandeid) kui ka kõigis teistes Astri Grupi kaubanduskeskustes - Pärnu Keskuses, Lõunakeskuses ja Astri Keskuses.

    Kinkekaart ei kehti Fama Keskuse infoletis, Charlot'i ja Apotheka kaupluses, kindlustus- ja pangakontorites, valuutavahetuses, STV klienditeeninduses, Hesburgeris ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal.

  • Kus asub MyFitness spordiklubi?

    MyFitness spordiklubi asub keskuse 3. korrusel.

    Vaata täpsemalt keskuse majajuhilt.


    Avatud

    E-N 7-22

    R 7-21

    L-P 9-20
    Telefon 3579370

Kinkekaart

  • Kas kinkekaardile on võimalik raha juurde lisada?

    Kinkekaarti saab taaslaadida Astri Grupi keskuste infopunktides. Raha on võimalik juurde laadida summas 5 - 500€. Kinkekaardi väärtus saab olla maksimaalselt 500€.

    Kaardile raha juurde laadides pikeneb kinkekaardi kehtivusaeg alates juurde laadimise hetkest 365 päeva.

    Tühi kaart on taaslaetav. Mittevajaliku kaardi võite keskuse infoletile tagastada ning saame kaardile anda uue elu. 

  • Kuidas saan kinkekaardi jääki kontrollida?

    Kinkekaardi saldot saate kontrollida

  • Kui kaua kehtib kinkekaart ning mis juhtub kaardiga peale kehtivusaja lõppu?
    • Kinkekaardi kehtivusaeg on 1 aasta.
    • Kui kaardil esineb kasutamata vahendeid peale 12 kuu möödumist alates ostuhetkest, siis rakendatakse kinkekaardile igakuine teenustasu (0,90 €) olemasolevate andmete säilitamiseks. Teenustasu arvestatakse maha kinkekaardil olevast jäägist, kuni kaardi kolme aasta täitumiseni või kinkekaardi nullimise hetkeni. 
    • Kinkekaarti ei saa pikendada enne, kui kinkekaart on aegunud.
    • Kinkekaardi juurdelaadimiseks on kehtestatud minimaalne summa 5€. Kinkekaardi koguväärtus saab olla maksimaalselt 500€.
    • Kinkekaarti pikendatakse 1 kuuks, seejärel on kinkekaart suletud. 
    • Kui kinkekaarti ei ole 3 aasta jooksul ära kasutatud ega kinkekaardi kehtivusaega pikendatud, kuid kinkekaardil esineb vabu vahendeid, siis annulleeritakse kinkekaart täies mahus.
    • Suletud kaarti ei aktiveerita ega vahetata rahaliste vahendite/uue kinkekaardi vastu.

      Mida teha seisma jäänud marginaalse väärtusega kinkekaardiga või null saldoga kinkekaardiga?
    • Astri kinkekaarti on võimalik taaslaadida ja siis pikeneb kinkekaardi kehtivusaeg 365 päeva.
    • Kingi oma kinkekaardile uus elu: toimeta taaskasutatav kinkekaart keskuse infopunkti annetuskasti ja suuna kinkekaart taaskasutusse.
  • Kas saan kinkekaarti kasutada mitmes erinevas ostukohas?

    Jah. Kui ostusumma peaks ületama kinkekaardil oleva saldo summa, saab vahe tasuda kas sularahas või pangakaardiga.

  • Mis juhtub, kui kinkekaart kaob?

    Kaubanduskeskus ei vastuta kaardi kadumise ja sellest tuleneva kahju eest. Kinkekaarti ei vahetata rahaks ja sellega tehtud tehingute tühistamisel ei saa rahalist tagastust vormistada.

    Kinkekaardiga soetatud kauba tagastamiseks palume pöörduda vastavasse kauplusesse ning võimalusel kaup ümber vahetada.

    Kinkekaart, mis on seotud Teie Astri ID'ga avab võimaluse kaardi kaotamisel tuvastada kaardi õige omanik ning see vajadusel taastada. Astri ID alla seo oma kinkekaart siin.

  • Kas osta mitu kinkekaarti või üks?

    Edasi kinkimiseks soovitame mitme väikese väärtusega kaardi asemel osta üks suuremas summas kinkekaart. Väga mitmetes ostukohtades ei lase kaupluste kassasüsteemid lahutada arveid mitme pangakaardi vahel ja seega ei lase need ühte ostu sooritades lisada mitut kinkekaarti.

  • Kus kinkekaart ei kehti?
    • Kinkekaart ei kehti Lõunakeskuse infopunktis, Baltest Mööblis, Olympic Casino mängusaalis, COOP pangakontoris, Tavid Kuld & Valuutas, Evelatuses, IKEA-s, LIDL-is ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal. 
    • Kinkekaarti ei kehti Pärnu Keskuse infoletis, mündimasinates ega erinevaid teenuseid ning tooteid pakkuvates automaatides.
    • Kinkekaartei kehti Astri Keskuse infoletis, Apothekas, Pepcos, mobiiltelefonide aksessuaaride müügipunktis, Evelatuses, kindlustus- ja pangakontorites, Valuutavahetuses, Charlot kaupluses, kellassepa esinduses ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal.
    • Kinkekaart ei kehtiFama Keskuse infoletis,Charlot'i ja Apotheka kaupluses, kindlustus- ja pangakontorites, Valuutavahetuses, STV klienditeeninduses, Hesburgeris ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal.
    • Kinkekaart ei kehtiBalti Jaama Turul ega Keskturul.
    • Astri Kinkekaarti ei saa kasutada alates 21.06.2022 Astri.ee's ostude eest tasumiseks.
  • Kus kinkekaart kehtib?

    Kinkekaart kehtib kõigis Astri Grupi keskustes: Lõunakeskuses, Pärnu keskuses, Astri Keskuses, Fama Keskuses.

    Lõunakeskus:

    • Kinkekaart kehtib Lõunakeskuses ja Lõunakeskuse Hawaii Expressis, Askos, Sotkas, Handymannis, Jahipaunas, Mileedi lille -ja interjöörikeskuses, Apollo kinos, Bauhofis, KFC-s ning McDonald´sis. 

    Pärnu Keskus:

    • Kinkekaart kehtib kõigis Pärnu Keskuse ostukohtades ja Apollo kinos.

    Astri Keskus:

    • Kinkekaart kehtib kõigis Astri Keskuse ostukohtades ja Apollo kinos

    Fama Keskus:

    • Kinkekaart kehtib kõigis Fama Keskuse ostukohtades.
  • Kas kinkekaardiga on võimalik tasuda toidupoodides?

    Jah, kinkekaardiga on võimalik tasuda kõigis toidukauplustes. Lisaks sellele ka Rimi iseteeninduskassades.

  • Kas saan aegunud kinkekaarti kasutada?

    Aegunud kinkekaartide pikendamiseks kirjutage:

    Lõunakeskus lounakeskus@astri.ee

    Pärnu Keskus parnukeskus@astri.ee

    Astri Keskus astrikeskus@astri.ee

    Fama Keskus famakeskus@astri.ee


    Kirjas palume märkida aegunud kinkekaartidel olevad 16-kohalised numbrid ning aegumise kuupäev. Teiega võetakse ühendust 1-2 tööpäeva jooksul.

    Aegunud kinkekaardiga võite pöörduda ka ükskõik millisesse Astri Grupi keskuse infopunkti.

  • Kuidas saan kinkekaarte arvega tellida?

    Kui soovite soetada kinkekaarte ettevõttele ja tasuda maksenõude alusel, siis palun toimi järgnevalt:

    • Esitage kinkekaartide tellimus meie veebipoes ning makseviisiks valige "ülekandega".
    • Kaardid saab kätte keskuse infopunktist pärast arve laekumisest teada saamist.
    • Palume eelnevalt kirjalikult teavitada inimese nimi, kes kaartidele järgi tuleb ning kuupäev, et kaardid saaksid õigeks ajaks valmis prinditud. Samuti on võimalik kinkekaarte tellida pakiautomaati või kulleriga.

Reklaamivõimalused Fama keskuses

  • Reklaami eksponeerimine LED-ekraanil

    Ekraanil näidatav sisu MP4, MPEG-2 või JPG formaadis. Staatilise reklaami näitamise periood on 10 sekundit, videole võib olla maksimaalselt 10 sekundit pikk. 

    Tegemist on kolmeks jaotatud ekraaniga: saab kasutada kas ühte piklikku pilti või igal kolmandikul näidata erinevat pilti. 

    Täismõõdu resolutsioon on 960x256. 1/3 resolutsioon on 320x256

    Reklaami eksponeerimise sooviga palume pöörduda Digiekraanid OÜ poole.

    Kontaktid: info@digiekraanid.ee, tel. +372 618 1700, +372 505 3500 (24h)

    SiseTV ekraanid (20 tk)

    • Ekraanid on standardsed 42-tollise diagonaaliga, küljesuhe 16:9
    • Ekraani mõõt 1080x1920 (JPG, MP4, MPG-2)
    • Reklaami eksponeerimise sooviga palume pöörduda Digiekraanid OÜ poole
    • Kontaktid: info@digiekraanid.ee, tel. +372 618 1700, +372 505 3500 (24h)

    SiseTV LED-ekraan

    • Ekraani mõõt 512x288 (JPG, MP4, MPG-2)
    • Reklaami eksponeerimise sooviga palume pöörduda Digiekraanid OÜ poole
    • Kontaktid: info@digiekraanid.ee, tel + 372 618 1700, +372 505 3500 (24h)

    Reklaamplakatid 

    • Formaat A1, A2, A3, A4
    • Keskuse rentnikutele tasuta, väljastpoolt tulijatele 25 eurot + KM/nädal

    Flaierite jagamine

    • 25 eurot + KM/tund, min 2 tundi korraga

     Voldikud ja pabermaterjalid

    • Fama Keskuse infoleti laual
    • Tuleb eelnevalt kooskõlastada Fama Keskusega

     Esitlus keskuses

    • 1 laud + roll-up + maksimaalselt 2 esitlejat korraga
    • 35 eurot + KM/kord
    • Asukoht keskusega tuleb eelnevalt kooskõlastada

     Auto eksponeerimine

    • 350 eurot + KM/kuu

    Auto eksponeerimine

    • Rimi vastas bensiini- ja diiselmootoriga 350 €+km/kuu, elektri- ja hübriidmootoriga 250€+km/kuu
    • Rimi iseteeninduskassa vastas bensiini- ja diiselmootoriga 350 €+km/kuu, elektri- ja hübriidmootoriga 250€+km/kuu
    • Swedbanki vastas bensiini- ja diiselmootoriga 350 €+km/kuu, elektri- ja hübriidmootoriga 250€+km/kuu

    Reklaamtreileri koht parklas

    • Keskuse rentnik 15 euro+km /päev
    • Väljaspoolt keskuse tulijale 30 euro+km/päev

    Kõik reklaamide kujundused peavad olema eelnevalt kooskõlastatud.

    Hinnapäringute ja reklaamivõimaluste kasutamiseks palume saata kirjalik soov aadressile famakeskus@astri.ee.

Mikropinnad

Büroopinnad

  • Kas keskuses on võimalik rentida büroopinda?

    Fama Keskus Narvas annab üürile kaasaegse siseviimistluse ja kliimaseadmetega varustatud büroopinnad Fama Keskuse büroomajas 3. ja 4. korrusel.

    • 3.korrusel suurusega: 34 m2.
    • 4. korrusel suurustega: 46 m2, 87 m2.

    Lisaks büroopindadele suur välis- ja maa-alune parkla.
    Kaasaegsed büroopinnad Narva südames on suurepäraseks töökeskkonnaks nii ettevõtte töötajatele kui ka külastamiseks klientidele.

    Huvi korral kirjuta meiliaadressile famakeskus@astri.ee

Pärnu Keskus

Pärnu Keskus

Kinkekaart

  • Kas kinkekaardile on võimalik raha juurde lisada?

    Kinkekaarti saab taaslaadida helistades keskuse infonumbril 4 459 677 või kirjutades parnukeskus@astri.ee . Raha on võimalik juurde laadida summas 5 - 500€. Kinkekaardi väärtus saab olla maksimaalselt 500€.

    Kaardile raha juurde laadides pikeneb kinkekaardi kehtivusaeg alates juurde laadimise hetkest 365 päeva.

    Tühi kaart on taaslaetav. Mittevajaliku kaardi võite keskusele tagastada ning saame kaardile anda uue elu. Kogumiskast asub Martens Kitchen & Bar läheduses kinkekaardi jäägi kontrollarvuti kõrval.

  • Kuidas saan kinkekaardi jääki kontrollida?

    Kinkekaardi saldot saate kontrollida

  • Kui kaua kehtib kinkekaart ning mis juhtub kaardiga peale kehtivusaja lõppu?
    • Kinkekaardi kehtivusaeg on 1 aasta.
    • Kui kaardil esineb kasutamata vahendeid peale 12 kuu möödumist alates ostuhetkest, siis rakendatakse kinkekaardile igakuine teenustasu (0,90 €) olemasolevate andmete säilitamiseks. Teenustasu arvestatakse maha kinkekaardil olevast jäägist, kuni kaardi kolme aasta täitumiseni või kinkekaardi nullimise hetkeni. 
    • Kinkekaarti ei saa pikendada enne, kui kinkekaart on aegunud.
    • Kinkekaardile raha juurde laadimiseks on kehtestatud minimaalne summa 5€. Kinkekaardi koguväärtus saab olla maksimaalselt 500€.
    • Kinkekaardi aegumise korral on võimalik kinkekaarti pikendada tasuta üks kord ja 1 kuuks, seejärel on kinkekaart suletud. 
    • Astri kinkekaarti on võimalik taaslaadida ja siis pikeneb kinkekaardi kehtivusaeg 365 päeva.
    • Kui kinkekaarti ei ole 3 aasta jooksul ära kasutatud ega kinkekaardi kehtivusaega pikendatud, kuid kinkekaardil esineb vabu vahendeid, siis annulleeritakse kinkekaart täies mahus.
    • Suletud kaarti ei aktiveerita ega vahetata rahaliste vahendite/uue kinkekaardi vastu.

      Mida teha seisma jäänud marginaalse väärtusega kinkekaardiga või null saldoga kinkekaardiga?
    • Kingi oma kinkekaardile uus elu: toimeta taaskasutatav kinkekaart keskuse kogumiskasti ja suuna kinkekaart taaskasutusse.
  • Kas saan kinkekaarti kasutada mitmes erinevas ostukohas?

    Jah. Kui ostusumma peaks ületama kinkekaardil oleva saldo summa, saab vahe tasuda kas sularahas või pangakaardiga.

  • Mis juhtub, kui kinkekaart kaob?

    Kaubanduskeskus ei vastuta kaardi kadumise ja sellest tuleneva kahju eest. Kinkekaarti ei vahetata rahaks ja sellega tehtud tehingute tühistamisel ei saa rahalist tagastust vormistada.

    Kinkekaardiga soetatud kauba tagastamiseks palume pöörduda vastavasse kauplusesse ning võimalusel kaup ümber vahetada. 

  • Kas osta mitu kinkekaarti või üks?

    Edasi kinkimiseks soovitame mitme väikese väärtusega kaardi asemel osta üks suuremas summas kinkekaart. Väga mitmetes ostukohtades ei lase kaupluste kassasüsteemid lahutada arveid mitme pangakaardi vahel ja seega ei lase need ühte ostu sooritades lisada mitut kinkekaarti.

  • Kus kinkekaart ei kehti?
    • Kinkekaart ei kehti Lõunakeskuse infopunktis, Baltest Mööblis, Olympic Casino mängusaalis, COOP pangakontoris, Tavid Kuld & Valuutas, Evelatuses, IKEA-s, LIDL-is ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal. 
    • Kinkekaart ei kehti Pärnu Keskuse mündiga kasutatavates mänguautomaatides ja massaažitoolides ega kingsepa teenuste puhul.
    • Kinkekaartei kehti Astri Keskuse infoletis, Apothekas, Pepcos, mobiiltelefonide aksessuaaride müügipunktis, Evelatuses, kindlustus- ja pangakontorites, Valuutavahetuses, Charlot kaupluses, kellassepa esinduses ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal.
    • Kinkekaart ei kehtiFama Keskuse infoletis,Charlot'i ja Apotheka kaupluses, kindlustus- ja pangakontorites, Valuutavahetuses, STV klienditeeninduses, Hesburgeris ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal.

    Kinkekaart ei kehtiBalti Jaama Turul ega Keskturul.

  • Kus kinkekaart kehtib?

    Kinkekaart kehtib kõigis Astri Grupi keskustes: Lõunakeskuses, Pärnu Keskuses, Astri Keskuses, Fama Keskuses.

    Lõunakeskus:

    • Kinkekaart kehtib Lõunakeskuses ja Lõunakeskuse Hawaii Expressis, Askos, Sotkas, Handymannis, Jahipaunas, Mileedi lille -ja interjöörikeskuses, Apollo kinos, Bauhofis, KFC-s ning McDonald´sis. 

    Pärnu Keskus:

    • Kinkekaart kehtib kõigis Pärnu Keskuse ostukohtades k.a. Teenindajaga kassas Apollo kino ning Selver toidukaupluse puhul.

    Astri Keskus:

    • Kinkekaart kehtib kõigis Astri Keskuse ostukohtades ja Apollo kinos

    Fama Keskus:

    • Kinkekaart kehtib kõigis Fama Keskuse ostukohtades.
  • Kas kinkekaardiga on võimalik tasuda toidupoodides?

    Jah, kinkekaardiga on võimalik tasuda kõigis toidukauplustes. Lisaks sellele ka Rimi iseteeninduskassades.

  • Kas saan aegunud kinkekaarti kasutada?

    Aegunud kinkekaartide pikendamiseks kirjutage:

    Lõunakeskus lounakeskus@astri.ee

    Pärnu Keskus parnukeskus@astri.ee

    Astri Keskus astrikeskus@astri.ee

    Fama Keskus famakeskus@astri.ee


    Kirjas palume märkida aegunud kinkekaartidel olevad 16-kohalised numbrid ning aegumise kuupäev. Teiega võetakse ühendust 1-2 tööpäeva jooksul.

    Aegunud kinkekaardiga võite pöörduda ka ükskõik millisesse Astri Grupi keskuse infopunkti (Pärnu Keskuse puhul Selver infoletti).

  • Kuidas saan kinkekaarte arvega tellida?

    Kui soovite soetada kinkekaarte ettevõttele ja tasuda maksenõude alusel, siis palun toimi järgnevalt:

    • Esitage kinkekaartide tellimus meie veebipoes ning makseviisiks valige "ülekandega".
    • Kaardid saab kätte keskuse infopunktist pärast arve laekumisest teada saamist.

    · Palume eelnevalt kirjalikult teavitada inimese nimi, kes kaartidele järgi tuleb ning kuupäev, et kaardid saaksid õigeks ajaks valmis prinditud. Samuti on võimalik kinkekaarte tellida pakiautomaati või kulleriga.

Ärikliendile

  • Reklaamivõimalused Pärnu Keskuses

    Kinkekaarti saab taaslaadida helistades keskuse infonumbril 4 459 677 või kirjutades parnukeskus@astri.ee . Raha on võimalik juurde laadida summas 5 - 500€. Kinkekaardi väärtus saab olla maksimaalselt 500€.

    Kaardile raha juurde laadides pikeneb kinkekaardi kehtivusaeg alates juurde laadimise hetkest 365 päeva.

    Tühi kaart on taaslaetav. Mittevajaliku kaardi võite keskusele tagastada ning saame kaardile anda uue elu. Kogumiskast asub Martens Kitchen & Bar läheduses kinkekaardi jäägi kontrollarvuti kõrval.

  • Lühiajalised kauplemisvõimalused

    Kuidas rentida mikropinda? 

    Kirjuta oma soov aadressile parnukeskus@astri.ee . Vastame sulle esimesel võimalusel, k.a siis, kui hetkel sobivat pinda pakkuda ei ole.

Balti jaama turg

Balti jaama turg

Ärikliendile

Keskturg

Keskturg

Lõunakeskus

Lõunakeskus

  • Kommentaar Zendeski kohta:
    • Turundus kasutab 1) pakkumiste sisestamine 2) reklaamivõimalused. Mõlemad saab teha failina ja lisada APC'sse (nagu Tähtis Teada fail seal on). Kui Zendesk läheb kinni, siis kasutamegi oma faile. 
    • Infopunkt ei kasuta enam. Zendesk leidis rohkem kasutust kui oli e-pood. Varem ärikliendi päringud, see on suunatud - lounakeskus@astri.ee
    • Kinkekaardi info - oluline, et on olemas informatiivne osa kliendile ja tellimisega seonduv samuti (mis vb ka seadusest tulenevalt nõutav).

    KK info siin -

    Detailsem siin - 

    Keskuste infopunktid võiksid üle vaadata, et oleks korralik info lehtedel koos. Ja kas on erisusi (ostmine, kätte saamine, saatmine). Hea oleks kui kõigi info on ühel lehel koos.

    Seda osa oleks vaja koordineerida infodega.

Keskus

  • Kus asuvad hoiukapid?

    Hoiukapid asuvad uuenenud osas helesinises maalitud koridoris.

    Vaata täpsemaltmajajuhilt.

  • Kust leida liuvälja ajakava?

    Liuvälja ajakava leiate siit.

    Juhul kui ajakava Lõunakeskuse kodulehel ei avane, saate selle avada siin.

  • Kus asub WC?

    Lõunakeskuses on 4 WC-d:

    • 2. korrusel Apollo kaupluse kõrval.
    • 1. korrusel Liuvälja sissepääsu kohal.
    • 1. korrusel uuenenud osas helesinise maalitud koridori lõpus.

    · 2. korrusel Apollo kino vastas.

  • Kus asub valuutavahetus?

    Valuutavahetus TAVID asub Lõunakeskuse 2. ning 3. sissepääsu vahelises koridoris.

    Vaata täpsemaltmajajuhilt.

  • Kus asuvad pangaautomaadid?
    • 5. sissepääsu juures asuvad pangaautomaadid: Swedbank, SEB, LHV ning Luminor
    • 3. sissepääsu juures asuvad pangaautomaadid: LHV
    • 2. ja 3. sissepääsu vahelises koridoris asuvad pangaautomaadid: SEB

    ·Rimi ja infoleti vahelises koridoris eskalaatorite all asuvad pangaautomaadid: Swedbank

  • Kus saab raha väiksemaks vahetada?

    Raha väiksemaks vahetamiseks võite pöörduda Lõunakeskuse infoletti.

  • Kus asuvad pakiautomaadid?

    Itella SmartPOST Rimi automaadi leias Rimi Hüpermarketit ning Lõunakeskuse liuvälja ühendavast koridorist, kaupluse Reserved lähedusest. Omniva pakiautomaat asub õues, Lõunakeskuse 2. sissepääsu kõrval.

  • Kust saan infot kaotatud/leitud esemete kohta?

    Kaotatud esemed tuuakse üldiselt Lõunakeskuse infoletti, täpsema info saamiseks võite kirjutada aadressile lounakeskus@astri.ee või helistada telefonil 7 315 500.

  • Kas keskuses on pakkuda vabu töökohti?

    Lõunakeskuse tööpakkumised leiad siit: https://astri.ee/lounakeskus/toopakkumised/

    Kui sobivat tööpakkumist ei leia, siis soovitame täpsema info saamiseks pöörduda konkreetse kaupluse või söögikoha poole.

Kinkekaart

  • Kinkekaart

    Kinkekaarti saab taaslaadida Astri Grupi keskuste infopunktides. Raha on võimalik juurde laadida summas 5 - 500€. Kinkekaardi väärtus saab olla maksimaalselt 500€.

    Kaardile raha juurde laadides pikeneb kinkekaardi kehtivusaeg alates juurde laadimise hetkest 365 päeva.

    Tühi kaart on taaslaetav. Mittevajaliku kaardi võite keskuse infoletile tagastada ning saame kaardile anda uue elu.

  • Kuidas saan kinkekaardi jääki kontrollida?

    Kinkekaardi saldot saate kontrollida

    • keskuste infopunktides,
    • keskuste iseteeninduskioskites.
  • Kui kaua kehtib kinkekaart ning mis juhtub kaardiga peale kehtivusaja lõppu?
    • Kinkekaardi kehtivusaeg on 1 aasta.
    • Kui kaardil esineb kasutamata vahendeid peale 12 kuu möödumist alates ostuhetkest, siis rakendatakse kinkekaardile igakuine teenustasu (0,90 €) olemasolevate andmete säilitamiseks. Teenustasu arvestatakse maha kinkekaardil olevast jäägist, kuni kaardi kolme aasta täitumiseni või kinkekaardi nullimise hetkeni. 
    • Kinkekaarti ei saa pikendada enne, kui kinkekaart on aegunud.
    • Kinkekaardi juurdelaadimiseks on kehtestatud minimaalne summa 5€. Kinkekaardi koguväärtus saab olla maksimaalselt 500€.
    • Kinkekaarti pikendatakse 1 kuuks, seejärel on kinkekaart suletud. 
    • Kui kinkekaarti ei ole 3 aasta jooksul ära kasutatud ega kinkekaardi kehtivusaega pikendatud, kuid kinkekaardil esineb vabu vahendeid, siis annulleeritakse kinkekaart täies mahus.
    • Suletud kaarti ei aktiveerita ega vahetata rahaliste vahendite/uue kinkekaardi vastu.

      Mida teha seisma jäänud marginaalse väärtusega kinkekaardiga või null saldoga kinkekaardiga?
    • Astri kinkekaarti on võimalik taaslaadida ja siis pikeneb kinkekaardi kehtivusaeg 365 päeva.
    • Kingi oma kinkekaardile uus elu: toimeta taaskasutatav kinkekaart keskuse infopunkti annetuskasti ja suuna kinkekaart taaskasutusse.
  • Kas saan kinkekaarti kasutada mitmes erinevas ostukohas?

    Jah. Kui ostusumma peaks ületama kinkekaardil oleva saldo summa, saab vahe tasuda kas sularahas või pangakaardiga.

  • Mis juhtub, kui kinkekaart kaob?

    Kaubanduskeskus ei vastuta kaardi kadumise ja sellest tuleneva kahju eest. Kinkekaarti ei vahetata rahaks ja sellega tehtud tehingute tühistamisel ei saa rahalist tagastust vormistada.

    Kinkekaardiga soetatud kauba tagastamiseks palume pöörduda vastavasse kauplusesse ning võimalusel kaup ümber vahetada.

    Kinkekaart, mis on seotud Teie Astri ID'ga avab võimaluse kaardi kaotamisel tuvastada kaardi õige omanik ning see vajadusel taastada. Astri ID alla seo oma kinkekaart siin.

  • Kas osta mitu kinkekaarti või üks?

    Edasi kinkimiseks soovitame mitme väikese väärtusega kaardi asemel osta üks suuremas summas kinkekaart. Väga mitmetes ostukohtades ei lase kaupluste kassasüsteemid lahutada arveid mitme pangakaardi vahel ja seega ei lase need ühte ostu sooritades lisada mitut kinkekaarti.

  • Kus kinkekaart ei kehti?
    • Kinkekaart ei kehti Lõunakeskuse infopunktis, Baltest Mööblis, Olympic Casino mängusaalis, COOP pangakontoris, Tavid Kuld & Valuutas, Evelatuses, IKEA-s, LIDL-is ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal. 
    • Kinkekaarti ei kehti Pärnu Keskuse infoletis, mündimasinates ega erinevaid teenuseid ning tooteid pakkuvates automaatides.
    • Kinkekaartei kehti Astri Keskuse infoletis, Apothekas, Pepcos, mobiiltelefonide aksessuaaride müügipunktis, Evelatuses, kindlustus- ja pangakontorites, Valuutavahetuses, Charlot kaupluses, kellassepa esinduses ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal.
    • Kinkekaart ei kehtiFama Keskuse infoletis,Charlot'i ja Apotheka kaupluses, kindlustus- ja pangakontorites, Valuutavahetuses, STV klienditeeninduses, Hesburgeris ning müügipunktides, kus puudub kaardimakseterminal.
    • Kinkekaart ei kehtiBalti Jaama Turul ega Keskturul.

    Astri Kinkekaarti ei saa kasutada alates 21.06.2022 Astri.ee's ostude eest tasumiseks.

  • Kus kinkekaart kehtib?

    Kinkekaart kehtib kõigis Astri Grupi keskustes: Lõunakeskuses, Pärnu keskuses, Astri Keskuses, Fama Keskuses.

    Lõunakeskus:

    • Kinkekaart kehtib Lõunakeskuses ja Lõunakeskuse Hawaii Expressis, Askos, Sotkas, Handymannis, Jahipaunas, Mileedi lille -ja interjöörikeskuses, Apollo kinos, Bauhofis, KFC-s ning McDonald´sis. 

    Pärnu Keskus:

    • Kinkekaart kehtib kõigis Pärnu Keskuse ostukohtades ja Apollo kinos.

    Astri Keskus:

    • Kinkekaart kehtib kõigis Astri Keskuse ostukohtades ja Apollo kinos

    Fama Keskus:

    • Kinkekaart kehtib kõigis Fama Keskuse ostukohtades.
  • Kas kinkekaardiga on võimalik tasuda toidupoodides?

    Jah, kinkekaardiga on võimalik tasuda kõigis toidukauplustes. Lisaks sellele ka Rimi iseteeninduskassades.

  • Kas saan aegunud kinkekaarti kasutada?

    Aegunud kinkekaartide pikendamiseks kirjutage:

    Lõunakeskus lounakeskus@astri.ee

    Pärnu Keskus parnukeskus@astri.ee

    Astri Keskus astrikeskus@astri.ee

    Fama Keskus famakeskus@astri.ee


    Kirjas palume märkida aegunud kinkekaartidel olevad 16-kohalised numbrid ning aegumise kuupäev. Teiega võetakse ühendust 1-2 tööpäeva jooksul.

    Aegunud kinkekaardiga võite pöörduda ka ükskõik millisesse Astri Grupi keskuse infopunkti.

  • Kuidas saan kinkekaarte arvega tellida?

    Kui soovite soetada kinkekaarte ettevõttele ja tasuda maksenõude alusel, siis palun toimi järgnevalt:

    • Esitage kinkekaartide tellimus meie veebipoes ning makseviisiks valige "ülekandega".
    • Kaardid saab kätte keskuse infopunktist pärast arve laekumisest teada saamist.

    Palume eelnevalt kirjalikult teavitada inimese nimi, kes kaartidele järgi tuleb ning kuupäev, et kaardid saaksid õigeks ajaks valmis prinditud. Samuti on võimalik kinkekaarte tellida pakiautomaati või kulleriga.

Astri Arena