UUDIS / H&M

Uus kevadkollektsioon nüüd kauplustes

H&M-I UUS ,,H&M CONSCIOUS COLLECTION” PEAB SILMAS KESTLIKKU MOETULEVIKKU
2019. aasta kevadel lansseerib H&M jätkusuutlikku moetulevikku silmas pidades uue kollektsiooni ,,H&M Conscious Collection”, mille modernsed ja romantilised esemed on valmistatud jätkusuutlikumatest materjalidest nagu näiteks orgaanilisest puuvillast, Tencel’ist ja taaskasutuspolüestrist. Maalähedastele toonides esemed on tunnistus soovist vastutada ja juhtida muutusi kestlikuma moetööstuse suunas. Kollektsioon jõuab H&Mi naisterõivaid müüvatesse kauplustesse ja e-poodi aprilli alguses.
,,Meid ajab elevile fakt, et valmistasime kogu kevadkollektsiooni jätkusuutlikumatest materjalidest. Meie disainerite poolt loodud naiselikud, hooletud, unenäoliselt lillelised ja omavahel imeliselt sobituvad esemed näitavad kui hästi saavad läbi stiil ja jätkusuutlikkus,” tõdeb H&Mi naisterõivaste peadisainer Maria Östblom.
Kollektsiooni ,,H&M Conscious Collection” maalähedasi toone ja lillemustreid täiendavad suurepäraselt naiselikud detailid - rüüsid, paljastatud õlad ja puhvvarrukad. Võtmeesemete seas on näiteks pruun lühike topp, satsiline maksiseelik ja avar valge rüüskaelusega minikleit.
Terve aprillikuu vältel viib H&M läbi jätkusuutlikke tegevusi. Viimaste hulgas on ka kõne all oleva kõikidesse naisterõivaid müüvatesse kauplustesse jõudva kollektsiooni ,,H&M Conscious Collection” lansseering. H&M on uhke, et kollektsiooni valmistamisel on kasutatud jätkusuutlikumaid materjale. H&M grupp on üks maailma suurimaid orgaanilise puuvilla, Tenceli ja taaskasutuspolüestri kasutaja. See annab tunnistust ettevõtte jätkuvatest püüdlustest, pühendumisest ja edusammudest kestlikuma moetuleviku suunas.
,, ,,H&M Conscious Collection” on imeline samm ühe meie peamise eesmärgi suunas - kasutada 2030. aastal 100% taaskasutatud või teistest jätkusuutlikest allikatest pärit materjale. Kestlikkus on üks meie põhiväärtusi. Loomulikult panustame selle teemaga seoses palju kogu oma väärtusahelasse, ent on põnev näha ka kliendile suunatud kampaaniaid, mis toovad fookusesse meie kestliku mõtteviisi,” kinnitab H&Mi globaalse jätkusuutlikkuse juht Isak Roth.
Kampaaniast võtavad osa kolmteist inspireerivat naist maailma erinevatest paikadest, kelle seas on näiteks supermodell Anja Rubik ja näitlejannad Naomie Harris ning Rosario Dawson. Kollektsioon ,,H&M Conscious Collection” jõuab H&Mi naisterõivaid müüvatesse kauplustesse ja e-poodi 11. aprillil.
Majajuht ›

Enne kohale tulekut, uuri palun kauba hinnastamist ning laoseise klienditoelt.