Hoiukapid asuvad Põhja tn. sissepääsu juures ning Selveri sissepääsu koridoris.
Vaata täpsemalt majajuhilt.
Hoiukapid asuvad Põhja tn. sissepääsu juures ning Selveri sissepääsu koridoris.
Vaata täpsemalt majajuhilt.
Hoiukapid asuvad keskuses kahes kohas.
Kasutada saate hoiukappi, mille ees on võti. Sisestades 0,50€ või 1€, saate kapi lukustada. Hiljem kappi avades ja võtit tagastades, saate ka sisestatud raha tagasi.
SEB automaat asub keskuse 1. korrusel SmartPOST-i pakiautomaadi kõrval. Swedbanki lähim automaat asub Port Artur 2 Ringi tn poolses küljes. Samas kohas asub ka Luminor / LHV sularaha automaat.
WC-d asuvad mõlema maja kolmandal korrusel, H&M kaupluse kõrval ja Apollo raamatupoe juures.
Inva WC leiab 3. korruselt Apollo raamatupoe juurest
Kirjuta oma soov aadressile parnukeskus@astri.ee . Vastame sulle esimesel võimalusel, k.a siis, kui hetkel sobivat pinda pakkuda ei ole.
Hetkel saab Astri.ee-s tasuda järgnevate makseviisidega:
Kuidas toimub Astri.ee-st tellimine?
Astri e-keskus on alates 2022. aasta juunist suletud.
Veebist saab soetada Astri kinkekaarte.
Kinkekaarti saab soetada nii astri.ee lehelt kui ka iga keskuse kodulehelt.
Eduka tellimuse puhul tuleb Astri.ee poolt automaatne tellimuse kinnituse e-mail.
Palun kontrolli tellimuste lehelt, kas Sinu tellimuse staatus on Makstud. Kui staatus on Makstud, on tellimusega kõik korras. Kui staatus on Maksmata, siis läks tellimusega midagi valesti ning sellisel juhul võta meiega ühendust meiliaadressil astri@astri.ee.
Astri.ee-st tellides on võimalik tasuda tellimuse eest Ärikliendil ülekandega
Astri Internet OÜ ise ei ole kauba müüja.
Kauba müüjaks on Partner, kes teeb Teile arve ja edastab selle koos kaubaga.
Ülekande info
Rekvisiidid
Astri Internet OÜ
Ringtee 75, Tartu, 50501
Registrikood: 12555312
KMKR nr: EE101860262
Kinkekaardi saldot saate kontrollida
Jah. Kui ostusumma peaks ületama kinkekaardil oleva saldo summa, saab vahe tasuda kas sularahas või pangakaardiga.
Kaubanduskeskus ei vastuta kaardi kadumise ja sellest tuleneva kahju eest. Kinkekaarti ei vahetata rahaks ja sellega tehtud tehingute tühistamisel ei saa rahalist tagastust vormistada.
Kinkekaardiga soetatud kauba tagastamiseks palume pöörduda vastavasse kauplusesse ning võimalusel kaup ümber vahetada.
Edasi kinkimiseks soovitame mitme väikese väärtusega kaardi asemel osta üks suuremas summas kinkekaart. Väga mitmetes ostukohtades ei lase kaupluste kassasüsteemid lahutada arveid mitme pangakaardi vahel ja seega ei lase need ühte ostu sooritades lisada mitut kinkekaarti.
Pärnu Keskus:
Aegunud kinkekaartide pikendamiseks kirjutage: parnukeskus@astri.ee
Kirjas palume märkida aegunud kinkekaartidel olevad 16-kohalised numbrid ning aegumise kuupäev. Teiega võetakse ühendust 1-2 tööpäeva jooksul.
Aegunud kinkekaardiga võite pöörduda ka ükskõik millisesse Astri Grupi keskuse infopunkti (Pärnu Keskuse puhul Selver infoletti).
Kui soovite soetada kinkekaarte ettevõttele ja tasuda maksenõude alusel, siis palun toimi järgnevalt:
· Palume eelnevalt kirjalikult teavitada inimese nimi, kes kaartidele järgi tuleb ning kuupäev, et kaardid saaksid õigeks ajaks valmis prinditud. Samuti on võimalik kinkekaarte tellida pakiautomaati või kulleriga.