Leia vastus korduma kippuvatele küsimustele

Keskus

Hoiukapid asuvad Põhja tn. sissepääsu juures ning Selveri sissepääsu koridoris.

Vaata täpsemalt majajuhilt.

Hoiukapid asuvad keskuses kahes kohas.

  • Selveri toidupoe sissepääsus
  • Põhja tn. sissepääsu juures, Sportlandi kaupluse läheduses.

Kasutada saate hoiukappi, mille ees on võti. Sisestades 0,50€ või 1€, saate kapi lukustada. Hiljem kappi avades ja võtit tagastades, saate ka sisestatud raha tagasi.

SEB automaat asub keskuse 1. korrusel SmartPOST-i pakiautomaadi kõrval. Swedbanki lähim automaat asub Port Artur 2 Ringi tn poolses küljes. Samas kohas asub ka Luminor / LHV sularaha automaat.

WC-d asuvad mõlema maja kolmandal korrusel, H&M kaupluse kõrval ja Apollo raamatupoe juures.
Inva WC leiab 3. korruselt Apollo raamatupoe juurest 

Kirjuta oma soov aadressile parnukeskus@astri.ee . Vastame sulle esimesel võimalusel, k.a siis, kui hetkel sobivat pinda pakkuda ei ole.

Kinkekaart

  • Eduka tellimuse puhul tuleb Astri.ee poolt automaatne tellimuse kinnituse e-mail.

    Palun kontrolli tellimuste lehelt, kas Sinu tellimuse staatus on Makstud. Kui staatus on Makstud, on tellimusega kõik korras. Kui staatus on Maksmata, siis läks tellimusega midagi valesti ning sellisel juhul võta meiega ühendust meiliaadressil astri@astri.ee.

  • Astri.ee-st tellides on võimalik tasuda tellimuse eest Ärikliendil ülekandega

    • Arvega tellimiseks palun looge ettevõtte/asutuse nimele Astri ID (konto).
    • Seejärel lisage soovitud toode/tooted ostukorvi ja vaadake üle ostukorvi sisu, valige kättesaamise viis ja kinnitage tehing.
    • Ostukorvis sisestage kindlasti ettevõtte juriidilised andmed, kellele arve edastatakse.
    • Järgmisena palun endale sobiv makseviis:
      • Kui soovid kohe tasuda, siis vali vastav pangalink
      • Kui soovid ülekandega makset sooritada, siis märgi valikust „äriklient“. Tellimuse kinnitamise järel edastatakse sinu e-mailile maksenõue, mille alusel tellimuse eest ülekanne vormistada.

    Astri Internet OÜ ise ei ole kauba müüja.
    Kauba müüjaks on Partner, kes teeb Teile arve ja edastab selle koos kaubaga.

     

    • Palun andke märku info@astri.ee, kui olete ülekande sooritanud, et saaksime vajadusel makse siduda ja tellimuse makstuks märkida.
    • Ülekandega makseviisi valides palume Teil arvestada, et maksete kontrollimine toimub 1-3 tööpäeva jooksul.

    Ülekande info

    • Saaja nimi: Astri Internet OÜ
    • Arveldusarve number: SEB EE701010220250415228
    • Selgitus: tellimuse number kujul XXXXXXXXXXXXX-XXXX
    • Summa: tellimuse summa

    Rekvisiidid

    Astri Internet OÜ
    Ringtee 75, Tartu, 50501
    Registrikood: 12555312
    KMKR nr: EE101860262

  • Kinkekaardi kehtivusaeg on 1 aasta.
  • Kui kaardil esineb kasutamata vahendeid peale 12 kuu möödumist alates ostuhetkest, siis rakendatakse kinkekaardile igakuine teenustasu (0,90 €) olemasolevate andmete säilitamiseks. Teenustasu arvestatakse maha kinkekaardil olevast jäägist, kuni kaardi kolme aasta täitumiseni või kinkekaardi nullimise hetkeni. 
  • Kinkekaarti ei saa pikendada enne, kui kinkekaart on aegunud.
  • Kinkekaardile raha juurde laadimiseks on kehtestatud minimaalne summa 5€. Kinkekaardi koguväärtus saab olla maksimaalselt 500€.
  • Kinkekaardi aegumise korral on võimalik kinkekaarti pikendada tasuta üks kord ja 1 kuuks, seejärel on kinkekaart suletud. 
  • Astri kinkekaarti on võimalik taaslaadida ja siis pikeneb kinkekaardi kehtivusaeg 365 päeva.
  • Kui kinkekaarti ei ole 3 aasta jooksul ära kasutatud ega kinkekaardi kehtivusaega pikendatud, kuid kinkekaardil esineb vabu vahendeid, siis annulleeritakse kinkekaart täies mahus.
  • Suletud kaarti ei aktiveerita ega vahetata rahaliste vahendite/uue kinkekaardi vastu.

    Mida teha seisma jäänud marginaalse väärtusega kinkekaardiga või null saldoga kinkekaardiga?
  • Kingi oma kinkekaardile uus elu: toimeta taaskasutatav kinkekaart keskuse kogumiskasti ja suuna kinkekaart taaskasutusse.

Jah. Kui ostusumma peaks ületama kinkekaardil oleva saldo summa, saab vahe tasuda kas sularahas või pangakaardiga.

Kaubanduskeskus ei vastuta kaardi kadumise ja sellest tuleneva kahju eest. Kinkekaarti ei vahetata rahaks ja sellega tehtud tehingute tühistamisel ei saa rahalist tagastust vormistada.

Kinkekaardiga soetatud kauba tagastamiseks palume pöörduda vastavasse kauplusesse ning võimalusel kaup ümber vahetada. 

Edasi kinkimiseks soovitame mitme väikese väärtusega kaardi asemel osta üks suuremas summas kinkekaart. Väga mitmetes ostukohtades ei lase kaupluste kassasüsteemid lahutada arveid mitme pangakaardi vahel ja seega ei lase need ühte ostu sooritades lisada mitut kinkekaarti.

  • Kinkekaart ei kehti Pärnu Keskuse mündimasinates ega erinevaid teenuseid ning tooteid pakkuvates automaatides.
  • Kinkekaart ei kehti järgmiste partnerite juures: Kingsepp, Ju Dream ilusalong, Teletec, Hot Lips ja Studio Allty.

Pärnu Keskus:

  • Kinkekaart kehtib kõigis Pärnu Keskuse ostukohtades k.a. Teenindajaga kassas Apollo kino ning Selver toidukaupluse puhul.

Aegunud kinkekaartide pikendamiseks kirjutage: parnukeskus@astri.ee

  • Kirjas palume märkida aegunud kinkekaartidel olevad 16-kohalised numbrid ning aegumise kuupäev. Teiega võetakse ühendust 1-2 tööpäeva jooksul.

    Aegunud kinkekaardiga võite pöörduda ka ükskõik millisesse Astri Grupi keskuse infopunkti (Pärnu Keskuse puhul Selver infoletti).

Kui soovite soetada kinkekaarte ettevõttele ja tasuda maksenõude alusel, siis palun toimi järgnevalt:

  • Esitage kinkekaartide tellimus meie veebipoes ning makseviisiks valige "ülekandega".
  • Kaardid saab kätte keskuse infopunktist pärast arve laekumisest teada saamist.

· Palume eelnevalt kirjalikult teavitada inimese nimi, kes kaartidele järgi tuleb ning kuupäev, et kaardid saaksid õigeks ajaks valmis prinditud. Samuti on võimalik kinkekaarte tellida pakiautomaati või kulleriga.