Tugevda immuunsust ja püsi terve!

Kätte on jõudnud jahedamad ilmad, mis üldjuhul toovad endaga kaasa ka mitmeid külmetushaiguseid kui ka viiruseid. Kui oled üks nendest, kes ei soovi talve veeta köha, kurguvalu, nohu ja peavalu seltsis siis loe edasi ja saa lihtseid nippe, kuidas enda ja lähedaste immuunsussüsteemi tugevdada.


D-VITAMIIN

Üldjuhul tarbitakse D-vitamiini vaid külmadel perioodidel ning suveperioodiks vitamiini kasutamine katkestatakse, mis võib olla suur viga. Me elame sellisel laiuskraadil, et võime D-vitamiini julgelt tarbida aastaringselt.

Märku D-vitamiini vähesusest kehas annavad väsimustunnused, näiteks jõuetus, lihaste nõrkus, kurnatus.

Apteegis leidub D­-vitamiini preparaate mitmesugusel kujul: tablettide, närimistablettide, kapslite, tilkade ja spreidena.  D-vitamiini on võimalik saada ka söögiga, headeks D-vitamiini allikateks on rasvane kala, munakollane, maks ja kalamaksaõli.


Tugevda immuunsust ja püsi terve!


LIIKUMINE

Uuringute kohaselt tegeleb piisava liikumisharrastusega vaid 39% eestlastest.

Küll on aga võimalusi aktiivne olla mitmeid, tähtsaim, mille järgi otsus langetada on valitava harrastuse sobivus ja meeldivus.

Kõige eelistatumad treeningu- või liikumisviisid on jooksmine, jalgrattasõit, kõndimine, tantsimine või ujumine. Aktiivne liikumine ja puhkus on kõige efektiivsem ravi haigustega võitlemisel ja nende ennetamisel.


Tugevda immuunsust ja püsi terve!


VALGUSRAVI

Valgusravi on tuntud juba ammustest aegadest ning aitab võidelde sügisese pimeduse vastu. Valgusravi on niinimetatud kunstpäike, mis tõstab organismis serotoniini ehk heaoluhormooni taset.

Valgusravi on eriti soovitatav inimestele, kellel pimedal ajal tekivad unehäired, suurenenud magusavajadus ja jõuetus. Ravitoime saamiseks on soovitatav 1-3 nädalane kuur.


SOOLARAVI

Soolaravi on igapäevaselt kasutusel juba üle 50 aasta ja kindlasti on enamik meist kokkupuutunud soolakambriga just SPAs viibides. Soolaravi on ohutu, lihtne ja meeldiv viis enda keha ja tervise turgutamiseks. Soolaravi parandab eelkõige hingamisteede läbilaskvust, mõjub desinfitseerivalt ja parandab organismi vastupanuvõimet haigustele.


PUUVILJAD

Ploomid sisaldavad palju rauda, vaske, tsinki, fosforit, kaltsiumit, kaaliumit ning naatriumit.

Ploomide söömine aitab haigestumise vastu, tugevdab närve, rahustab, aitab stressi vastu, parandab enesetunnet, tugevdab nägemist ja elujõudu. Kaitsmaks end sügisese külma vastu, on soovituslik nädala jooksul iga päev 200 g ploome süüa.

Oluline on kindlasti ka C-vitamiin, mida leidub rohkesti just sidrunis.

Sidrunites sisalduvad ained kaitsevad keskkonna mõjude eest, mis aitavad meil kauem tervena püsida. Sidrunimahla juures tugevdame me süda, maksa, langetame vererõhku ning hoiame ära külmetushaigusi. Soovitame lahustada pool sidrunit 250 ml vees, lisada juurde natukene mett ja juua üks kord päevas.


Tugevda immuunsust ja püsi terve!


Soovitused